آغاز فعالیت دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب از مهر ماه امسال
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 300350
4
قدمی دیگر در راه توسعه میاندوآب/ از مهر ماه امسال در سه رشته مشاوره و راهنمایی، علوم تربیتی و زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب شروع به فعالیت خواهد کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، یکی از مطالبات مهم مردم میاندوآب راه اندازی دانشگاههای مختلف در این شهرستان است که این موضوع توسط مسئولان امر از جمله فرماندار، نماینده مجلس و … بارها از تریبون ها و جلسات مختلف مطرح شده است.

در سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی نیز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب مورد بحث قرار گرفت که در نهایت به تصویب رسید تا طی مراحل شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

در همین راستا جلسه ای نیز بین فرماندار میاندوآب و رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی ترتیب یافت تا موضوع راه اندازی  دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب بررسی و آخرین تصمیمات لازم اتخاذ شود.

آغاز فعالیت دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب از مهر ماه امسال

در این رابطه فرماندار میاندوآب درباره نتیجه جلسه در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان بود که در این زمینه نشستی با رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در میاندوآب برگزار شد.

علی پیام افزود: با توجه به وجود مشکلاتی مانند تردد و خوابگاه برای دانشجویان و در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب، در این شهرستان در خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جنوب استان باشیم.

وی گفت: طی تفاهم نامه با دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی ، قرار بر این شد تا از مهر ماه امسال در میاندوآب در سه رشته مشاوره و راهنمایی، علوم تربیتی و زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب جذب دانشجو خواهد کرد.

پیام تصریح کرد: همکاری های لازم در تفاهم نامه با آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دیده شد و امیدواریم با تلاش مسئولان و و با پیگیری های نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و با همکاری این عزیزان مقدمات کار برای راه اندازی این دانشگاه در میاندوآب فراهم شود.

تحصیل یک هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب از مهر ماه

هم چنین رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بحمدالله به برکت دولت سیزدهم و با تلاش های مسئولان، یکی از مطالبات دیرین در جنوب استان آذربایجان غربی در حال تحقق بوده و واحد جنوب استان دانشگاه فرهنگیان تا مهرماه در میاندوآب راه اندازی می شود.

مصطفی سلیمانی اصل افزود: به دلیل بعد مسافت، گاها تا پنج ساعت دانشجویان در راه بوده که این موضوع طاقت فرسا بوده و بویژه در فصل زمستان سبب بروز مشکلاتی می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از مهر ماه در میاندوآب شروع به فعالیت می کند، گفت: در سه رشته کار خود را شروع خواهیم کرد و امیدواریم در ادامه شاهد شکوفایی و تنوع رشته های بیشتر خواهیم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای پذیرش دانشجو در جنوب آذربایجان غربی، حداقل یک هزار دانشجو در میاندوآب از مهر ماه تحصیل خود را شروع خواهند کرد.

راه اندازی دانشگاه فرهنگیان قدم مهمی در راستای توسعه علمی شهرستان میاندوآب به شمار می رود و قطعا توید بخش روزهای خوب در آینده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.