آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف در میاندوآب/ 5 مسجد میزبان معتکفان میاندوآبی خواهد بود
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۵۳
شناسه : 279930
5

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: نام نویسی از داوطلبین برای مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی و با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی از 15 تا 25 اسفند انجام می گیرد.

پ
پ

حجت الاسلام  عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف از 29 اسفند،  گفت: اعتکاف از مهم ترین عوامل تربیت نسل جوان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در پنج مسجد شهری و روستایی میاندوآب، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم معنوی اعتکاف در میاندوآب از 13 تا 15 ماه رجب که ایام البیض نامیده می شود و مصادف با روزهای 29 اسفند امسال و اول و دوم فروردین سال 98 بوده، انجام شده است.

نجفیان با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف برادران در شهر میاندوآب در مسجد جامع و خواهران در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود، افزود: هم چنین آئین معنوی اعتکاف در مساجد جامع چهاربرج و بکتاش و ساتلمیش محمدلو نیز برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب  تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته نام نویسی از داوطلبین برای مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی و با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ido-ag.ir و با مراجعه حضوری به اداره تبلیغات اسلامی از 15 تا 25 اسفند انجام می گیرد و علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در صورت داشتن سوال می توانند با شماره 45264216 تماس حاصل نمایند.

وی هم چنین به برنامه های ایام اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های مناجات، قرائت دعاهای وارده در ماه رجب، زیارتنامه، ختم قرآن کریم، سخنرانی، مدیحه سرایی ، مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع)، مراسم عزاداری حضرت زینب کبری(س)،جلسات پرسش و پاسخ، تشکیل حلقه های معرفتی  و بیان احکام از جمله برنامه های فرهنگی اجرایی در مراسم اعتکاف امسال خواهند بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.