آغاز توزیع 1600 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در میاندوآب
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
شناسه : 288710
4

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ از آغاز توزیع یک هزار و600 بسته معیشتی در قالب ‏مرحله سوم رزمایش ‎کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو  با خبرنگار زرین خبر،گفت:  در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بر اثر  شیوع کرونا، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز و برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد:در مرحله اول و دوم از رزمایش کمک مومنانه و در حرکت خداپسندانه به تعداد یک هزار و ۷۰۰ هزار بسته، دو هزار بسته توسط فرمانداری، ۶۰۰ بسته از طریق خیرین و ۱۰۰ بسته توسط تشکل های مردم نهاد تهیه و توزیع و نیز 84 سری جهیزیه به نوعروسان در کنار توزیع بسته های معیشتی تهیه شده انجام گرفت.

وی افزود: در مرحله سوم رزمایش نیز بیش از یک هزار بسته معیشتی در یک مرحله و امروز نیز یک هزار و 600 بسته معیشتی دیگر توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروههای جهادی در بین خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر از شیوع کرونا شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کرونا مردم شهرستان و خیرین در مقابله با ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و تلاش کرده اند، افزود: با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.