آغاز توزیع 1300 بسته معیشتی در مرحله سوم طرح مواسات و کمک مومنانه در میاندوآب
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
شناسه : 288494
7

مرحله سوم توزیع بسته های معیشتی و طرح  مواسات، همدلی و کمک مومنانه با تدارک یک هزار  و 300 بسته معیشتی در میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در آئین بسته بندی و آغاز توزیع این مرحله از بسته های معیشتی که در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشارکت مردم و مسئولان در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب نیز همگام با سراسر کشور، خیرین، مردم و مسئولان همدل و همزمان در راستای مواسات و کمک مومنانه و با تمام قوت وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به اجرای دو مرحله توزیع بسته های معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح کمک مومنانه، گفت: امروز نیز مرحله سوم طرح کمک مومنانه با توزیع یک هزار و 300 بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز می شود.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین در راستای اجرای مواسات و کمک مومنانه، تصریح کرد: بهترین راه سیر و سلوک، کمک به همنوع است و هر کس هر آنچه در توان دارد باید به کمک نیازمندان بشتابد.

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در میاندوآب

فرماندار میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: شهرستان میاندوآب یکی از شهرستان های پیشقدم در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور بوده است.

مهدی قهرمانی افزود: در این راستا بیش از 11 هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تاکنون برای اقشار آسیب دیده از کرونا شامل اقلامی مانند برنج، مرغ، پنیر، خرما، ماکارونی شکر و روغن مایع و … تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: بسته های معیشتی تدارک دیده شده، طبق لیست نهایی و تایید شده ستاد پشتیبانی شهرستان در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده های نیازمند توزیع می شوند.

اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در میاندوآب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب دستور رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا را صادر کردند، سازمان بسیج مستضعفین رزمایش کمک مومنانه را آغاز کرد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بر اثر شروع کرونا رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب نیز با تشکیل ستاد هماهنگی ساماندهی مشارکت‌های مردمی و خیرین و با حضور امام جمعه، فرماندار، کمیته امداد؛ بهزیستی و خیرین همزمان با سراسر کشور آغاز شده و امروز نیز شاهد توزیع سومین مرحله از بسته های معیشتی در شهرستان هستیم

وی اظهار کرد: به حول و قوه الهی با آغاز مرحله سوم و تا پایان ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر نیز رزمایش کمک مومنانه با همراهی مسئولین دلسوز و خیرین بزرگوار ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر توزیع شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.