آغاز بهار علم و دانش برای ۴۵۰۰ کلاس اولی در میاندوآب/ شکوفه های خندان راهی کلاس های درس شدند
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
شناسه : 265762
6

همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها در مدارس ابتدایی دوره اول در میاندوآب برگزار و چهار هزار و ۵۰۰  نفر نوآموز با برگزاری جشن شکوفه ها راهی کلاس های درس شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، هرساله در ۳۱ شهریور می توان شور وشوق حاصل از رفتن به مدرسه و پای گذاشتن در کلاس درس را برای اولین بار در نزد نوآموزان و دانش آموزان کلاس اولی در این روز مشاهده کرد که امسال به دلیل اینکه روز ۳۱ شهریور  جمعه و پنج شنبه نیز مدارس تعطیل است، دو روز زودتر فصل جدیدی برای دانش آموزان کلاس اولی و نوآموزان در زندگی آنها رقم خورد.

در میاندوآب هم مانند همه شهرهای کشور، مراسم جشن شکوفه ها همه ساله با شکوه خاصی در مدارس ابتدایی برگزار می شود و امسال نیز به صورت نمادین در مدرسه روشنایی قلم برگزار  شد.

چهار هزار و ۵۰۰ نفر کلاس اولی در میاندوآب روز شکوفه ها را جشن گرفتند

در همین حال معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش وپرورش میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه مراسم روز جشن شکوفه ها در میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: در میاندوآب چهار هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز کلاس اولی در جشن شکوفه ها حضور یافته و آغاز بهار تعلیم و تربیت را جشن می گیرند.

مهرداد سلیمان پور اظهار کرد: در میاندوآب ۲۵ هزار دانش آموز از اول مهر ماه سال تحصیلی جدید را در ۲۲۶ مدرسه مقطع ابتدایی دوره اول و دوم در کنار سایر دانش آموزان شروع می کنند.

جلال پورمیرزا معاون مدیرکل و مدیرآموزش وپرورش میاندوآب هم پیش از این با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در میاندوآب اندیشیده شده است،  گفت: امیدواریم دانش آموزان کلاس اولی شروعی خاطره انگیز و امیدآفرین در این روز برای تحصیل علم و دانش داشته باشند.

بر اساس نظر و عقیده برخی کارشناسان، نحوه شروع سال تحصیلی تاثیر زیادی می تواند در موفقیت و یاد عدم موفقیت دانش آموزان در آن سال تحصیلی و نیز آینده داشته باشد.

کارشناسان معتقدند شروع شاد سال تحصیلی می تواند سبب نقش بستن خاطره ای خوش از مدرسه رفتن را در ذهن کودک شده و همین امر اهمیت آغاز با شور و شوق مدرسه را برای کلاس اولی ها می رساند.

از سوی دیگر اگر کلاس اولی، جشن شکوفه ها را دوست داشته باشد و آغاز شاد و بانشاطی را در مدرسه داشته باشد، می تواند زودتر با محیط مدرسه سازگار شده و دوری چند ساعته از پدر و مادرش را راحت تر تحمل کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.