آسفالت و جمع‌آوری زباله‌ها بیشترین درخواست شهروندان میاندوآبی از سامانه ۱۳۷ است
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
شناسه : 296559
10
سرپرست شهرداری میاندوآب: سرپرست شهرداری میاندوآب گفت: در نیمه نخست امسال آسفالت و جمع آوری زباله‌ها بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌ در سامانه ۱۳۷ بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، وحید اصغری پور امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: براساس اعلام مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ این شهرداری، در نیمه نخست امسال آسفالت و جمع آوری زباله‌ها بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب‌ بوده است.

سرپرست شهرداری میاندوآب افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری در تمام ساعت‌های شبانه‌روز فعال و آماده دریافت درخواست‌ها و مشکلات حوزه شهری است.

وی اظهار کرد: شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسؤولان شهرداری انتقال داده و نتیجه مطالبات خود را نیز پیگیر باشند.

اصغری پور تصریح کرد: در مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، پیام ها و درخواست های شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم می شود به طوری که پیام های فوری در کوتاه ترین زمان توسط عوامل مربوطه رسیدگی می‌شود.

سرپرست شهرداری میاندوآب‌ همچنین با بیان اینکه درخواست های عادی با برنامه ریزی، در زمانی مشخصی مورد توجه و اقدام قرار می گیرد، گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، جمع آوری زباله ، لایروبی، مرمت، لکه گیری معابر و مرمت پیاده روها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که شهروندان به واسطه سامانه ۱۳۷، مسئولان شهرداری را مطلع می کنند و پرسنل شهرداری با مشارکت و همکاری سازمان های خدمات رسان شهری به سرعت مشکلات را تا حد امکان رفع کرده اند.

وی افزود : سامانه ۱۳۷ فقط مرکز ثبت انتقادها و پیشنهادها نبوده و به عنوان یک راهنما نیز عمل می کند و در موارد مورد نیاز به راهنمایی شهروندان می پردازد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.