آسفالت‌ریزی خیابان «لیلان چای» در میاندوآب آغاز شد
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 313634
3
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: کار آسفالت خیابان لیلان چای پس از مدت‌ها انتظار در این شهر آغاز شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: پروژه زیر سازی و آسفالت خیابان «لیلان چای» به همت اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری آغاز شد.

شهردار میاندوآب با اشاره به وضعیت نامناسب خیابان لیلان چای و پیگیری‌های مردمی در این زمینه، گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان «لیلان چای» پس از زیرسازی و به دلیل وضعیت بد این خیابان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، افزود: مانند ماه‌های گذشته پروژه آسفالت خیابان‌ها با شتاب ادامه داشته و اجرای آن به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

محمدزاده تصریح کرد: در کنار خیابان لیلان چای، عملیات روکش آسفالت کوی تقی‌آباد نیز به دلیل وضعیت بد این خیابان شروع شده است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام شود.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.