به گزارش زرین خبر، آزمون مکاتبه ای دهیاران میاندوآب، شاهین دژ و تکاب با حضور ۲۰۴ نفر از دهیاران در میاندوآب برگزار شد.
فرماندار میاندوآب در حاشیه بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در راستای گسترش آموزش های دهیاران برگزار شد.
ناصر امیری اظهار کرد: هدف از برگزاری ازمون مکاتبه ای دهیاران ارتقا توانمندیهای شغلی و تخصصی دهیاران و آشنایی آنان با شرح وظایف خود است.
به گفته زمانی رئیس مرکز فنی و حرفه ای میاندوآب که مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده داشت، آزمون مکاتبه ای دهیاران میاندوآب، شاهین دژ و تکاب با حضور ۲۰۴ نفر از دهیاران در میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام/

