شرکت ۱۲۱۱ داوطلب در آزمون دکتری۹۷ در میاندوآب
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
شناسه : 272155
6

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: آزمون دکتری ۹۷ با شرکت یک هزار و ۲۱۱ داوطلب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب برگزار شد.

پ
پ

افشار کبیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: این آزمون صبح امروز با شرکت یک هزار و ۲۱۱ داوطلب در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی،زبان، هنر و دامپزشکی  در میاندوآب همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب اظهار کرد:  در این آزمون داوطلبان شهرهای جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب ، نقده، بوکان، شاهین دژ و تکاب با حضور در شهرستان میاندوآب و این مرکز آموزش عالی به عنوان مجری آزمون های سازمان سنجش شرکت کردند.

وی افزود: در این آزمون در حوزه امتحانی شهرستان میاندوآب ۸۶۷ نفر داوطلب مرد و ۳۴۴ نفر داوطلب خانم شرکت کرده اند.

کبیری با تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال اهمر، شهرداری و نیروی انتظامی میاندوآب که همکاری لازم را در برگزاری این آزمون و برقراری نظم و امنیت با این مرکز داشتند، گفت: جا دارد از تمامی عوامل اجرایی برگزاری این آزمون که شبانه روز برای برگزاری منظم  آن تلاش کردند، تقدیر و تشکر را داشته باشم.

گفتنی است آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ با حضور ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب در ۵۵ شهر و ۱۱۷ حوزه امتحانی کشور برگزار و نتایج اولیه آن نیز به صورت کارنامه تنظیم و هفته آخر فروردین ماه ۹۷ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.