آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد در میاندوآب
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۳۲
شناسه : 274252
8

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب در جشن گلریزان حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد از آزادی 19 زندانی غیرعمد در میاندوآب با کمک خیرین در جشن گلریزان سال گذشته خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جشن گلریزان حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد با حضور جمعی از مسئولان و خیرین میاندوآبی، شب گذشته در میاندوآب برگزار شد.

دراین مراسم که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب در سخنانی، گفت: آزادسازی یک زندانی غیرعمد از اقدامات نیک و پسندیده ای است که رضایت پروردگار را در پی داشته و سبب پاداش اخروی برای انسان نیز می شود.

حجت الاسلام مختار اصلانی با تاکید بر اینکه آزاد سازی یک زندانی غیرعمد، تنها نجات یک زندانی نیست، اظهار کرد: آزادسازی یک زندانی غیرعمد از زندان، نجات یک فرد از زندان و نیز نجات یک خانواده از آسیب های اجتماعی است.

وی گفت: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان، 19 نفر زندانی در میاندوآب آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب تصریح کرد: سال گذشته با کمک 800 میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه و گذشت یک میلیارد تومانی شاکیان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کردیم.

هم چنین میرعلی اکبر بنی هاشمی مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی نیز  در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

در ادامه این مراسم حاضران کمک های خود را به ستاد دیه شهرستان اهدا کردند تا برای آزادسازی زندانیان نیازمند، با استفاده از کمک های ستاد دیه، صرف شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.