آرامستان میاندوآب ساماندهی و بهسازی می‌شود
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312976
1
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان، سازماندهی، بهسازی و نظافت آرامستان گلشن زهرا (س) در دستور کار قرار گرفته است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به انجام فعالیت‌های عمرانی در راستای توسعه و عمران شهری میاندوآب، اظهار کرد: در ادامه انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر و در راستای جلب رضایت شهروندان، سازماندهی، بهسازی و نظافت آرامستان گلشن زهرا (س) در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب با اشاره به بازدیدهای مستمر انجام‌گرفته از آرامستان گلشن زهرا (س)، افزود: هم اکنون ساماندهی نظافت در آرامستان گلشن زهرا (س) در حال انجام است و تلاش می‌کنیم در ادامه ساماندهی و بهسازی وضعیت آرامستان را بر اساس برنامه‌ریزی پیش ببریم.

وی با اشاره به ایجاد پارکینگ در آرامستان گلشن زهرا (س)، گفت: جدول‌گذاری محوطه این آرامستان در حال انجام بوده و ساماندهی خروجی نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

محمدزاده همچنین به مشکل ترافیک در مسیر خیابان امام رضا (ع) و منتهی به آرامستان گلشن زهرا (س)، افزود: در راستای بهبود شرایط عبور و مرور و حل معضل ترافیک خیابان امام رضا (ع)، در آینده نزدیک آسفالت‌ریزی این خیابان انجام می‌شود تا در عبور و مرور و کاهش ترافیک مسیر منتهی به گلشن زهرا (س) تسهیل شود.

شهردار میاندوآب هم چنین با اشاره به بازدید چند روز قبل از آرامستان گلشن زهرا (س)، تصریح کرد: به دلیل ترافیک شدید در ورودی آرامستان گلشن زهرا (س) مسیر خروجی به سمت جاده سرچم نیز زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی افزود: به دلیل مطالبه همشهریان و کاهش ترافیک در آرامستان، یک راه فرعی به سمت جاده سرچم باز می‌شود تا مشکل ورود و خروج در آرامستان حل شود.

انتهای خبر/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.