آتش به اختیار یعنی چه؟
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
شناسه : 262212
11

در صحنه نبرد فرهنگی بر هر ایرانی وطن دوست لازم است در برابر تهاجم فرهنگی ناجوانمردانه دشمن، همچون آتشی نهاد فرهنگ باطل خصم دون را خاکستر نماید و پوچ بودن آن را نمایان کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از آناج، / یونس یوسفی: زمانی که صحنه نبرد، نبرد فرهنگی است و سالیان سال است نه دولت‌های مدعی اصولگرایی و نه مدعیان اصلاح طلبی، هشدار هجمه فرهنگی دشمنان را از زبان رهبر کشور به گوش عمل نمی‌شنوند و دشمن امیدوار به فتح سنگرهای فرهنگی ماست، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جمعی از دانشجویان، با توجه به شرایط موجود دلسوزان دین و میهن را به آتش به اختیار فراخواندند.

پس بر هر ایرانی وطن دوست لازم است در برابر حمله فرهنگی ناجوانمردانه دشمن، دژی مستحکم باشد و همچون آتشی نهاد فرهنگ باطل خصم دون را خاکستر کند و پوچ بودن آن را نمایان سازد.

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا استقلال فرهنگی کشور بیش از این خدشه دار نشود و دوستان ظاهری یا دشمنان آشکار برای ما سند آموزشی و پرورشی دیکته ننمایند تا اینکه سندهای بالادستی که حاصل فکر و اندیشه و برنامه‌ریزی متخصصین داخلی است خاک نخورد و سند یونسکو بشود بالای هر چه دست هست!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا رشد علمی کشور متوقف نشود، چون توقف رشد علمی یعنی آغاز و گسترش وابستگی و واردات شرم آور ساده‌ترین و دم دستی‌ترین کالاهایی که توان تولید آن و حتی بهتر از آن را در داخل داریم!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فرهنگ جهاد و شهادت که عامل سرافرازی و رشد و بالندگی میهن عزیزمان است، پایمال سیاست ورزی و تعامل جاهلانه نشود و جوانان ما همچنان دشمن شناس و دشمن نترس بار بیایند!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا حوزه‌های علمیه انقلابی باقی بمانند و خدایی نکرده آخوندهایی در نیایند که نه پایبند دین باشند و نه ملتزم به اخلاق، مومنانه لباس بپوشند و سکولار حرف بزنند و لیبرال رفتار نمایند!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا مقدمات ازدواج جوانان حاصل شود، برای دختران جوان بی‌بضاعت به فکر جهیزیه باشید و برای پسران بی‌بضاعت به فکر کمک هزینه مسکن که خسته شدند جوانان از دویدن دنبال وام ازدواجی که اگر هم به دستشان برسند نه برای دختر جهیزیه می‌شود و نه برای پسر خرج ازدواج و مسکن!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فرهنگ اشرافی‌گری دین و ایمان و دنیا و آخرت و فکر و ذهن جوانان و پیران را ما نَبَلعَد و دزدان و رهزنان الگوی فعالیت اقتصادی ملت مسلمان نشوند، تا شاید بانک‌های ما تبدیل بنگاه اقتصادی نگردند و رباخواری قانونی‌شان همه گیر نشود!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید تا فیلم و موسیقی و بازی‌های رایانه‌ای جذاب، آموزنده و سالم بسازید و کتاب‌ها و رمان‌های مفید بنویسید تا فیلم‌ها و موسیقی‌های مبتذل و مستهجن غربی، الگوی فکری و فرهنگی جامعه ما نشوند، تا آنقدر قحط الاثار نشود که همه همّ و غمّ برخی مسئولین بشود ربنا با صدای فلان خواننده خوش نشین!

آتش به اختیار یعنی دست به کار شوید ، هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ساختن وطن انجام دهید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.