آتش‌سوزی کانکس نگهبانی در میاندوآب، قربانی گرفت
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۰۵
شناسه : 312908
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: حادثه آتش‌سوزی در داخل یک کانکس نگهبانی در این شهرستان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت فرد دیگر شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: بامداد امروز به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در جاده سرچم در محور گوگ‌تپه، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کانکس نگهبانی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این کانکس با حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه این حادثه آتش‌سوزی در داخل کانکس منجر به فوت یک نفر و مصدومیت فرد دیگر شد.

محمدی اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب هم چنین با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در بزرگراه الغدیر این شهرستان در روز گذشته، تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو MVM واژگون و دو نفر مصدوم شده بودند که با حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب و اورژانس خدمات لازم به آنها ارائه و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.