تاریخ : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026

مشعل گاز در 16 روستای بخش مرکزی میاندوآب روشن شد + تصاویر

  • کد خبر : 271442
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
مشعل گاز در 16 روستای بخش مرکزی میاندوآب روشن شد + تصاویر

همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به 16 روستای بخش مرکزی میاندوآب افتتاح شد.

به گزارش زرین خبر، در مراسم افتتاح این پروژه ها که امروز در روستای حاجی حسن میاندوآب برگزار شد، رقیه خاکپور بخشدار بخش مرکزی میاندوآب در سخنانی با اشاره برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه های متعددی در زمینه های عمرانی و خدمات در این بخش اجرا و افتتاح می شود.

هم چنین قهرمان متحصنان رئیس اداره گاز میاندوآب هم در این مراسم گفت: برای افتتاح پروژه گازرسانی برای هر خانوار به طور متوسط شش میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه در روستاهای علیارکندی و نوروزلو، دو هزار و 400 خانوار از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=271442

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.