به گزارش زرین خبر، در این دیدارها که امروز انجام گرفت، امام جمعه، فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب حضور داشتند و با حضور در منزل جانبازان سرافزار انقلاب اسلامی، علی جلالی جانبار 60 درصد و احمد شکوهی جانباز 60 درصد ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران از آنان دیدار و با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از آنان تجلیل کردند.
حسن زاده امام جمعه و امیری فرماندار میاندوآب در این دیدارها در سخنانی به نقش جانبازان در دوران دفاع مقدس اشاره کرده و گفتند: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و جانبازی جانبازان انقلاب اسلامی است و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

انتهای پیام/

