تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ Monday, 22 June , 2026

تجلیل فرماندار میاندوآب از پرستاران + تصاویر

  • کد خبر : 270828
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
تجلیل فرماندار میاندوآب از پرستاران + تصاویر

فرماندار میاندوآب با حضور در بیمارستان های حضرت فاطمه زهرا(س) و عباسی این شهر، از پرستاران تجلیل کرد.

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز به همراه سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در بیمارستان های حضرت فاطمه زهرا(س) و عباسی این شهر حضور یافته و با اهدای شاخه گل از پرستاران تجلیل کرد.

فرماندار میاندوآب در حاشیه این دیدار از تعدادی از بیماران نیز عیادت و جویای حال آنها شد.

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=270828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.