3500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان فاقد مسکن هستند
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۰
شناسه : 271378
6

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در سطح استان آذربایجان غربی حدود سه هزار و 500 خانواده تحت پوشش، فاقد مسکن بوده و مشکل مسکن دارند که در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

پ
پ

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی آذربایجان غربی در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، حدود یک هزار برنامه افتتاح و پروژه و یک هزار و 500 برنامه فرهنگی داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی افزود: به این مناسبت از حدود سه هزار خانواده که به خودکفایی رسیده اند نیز تجلیل می شوند.

وی با اشاره به افتتاح 400 واحد مسکن مددجویی در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی، گفت: از این تعداد مسکن، 190 واحد آن شهری و 210 واحد روستایی بوده که با تعمیرات دو هزار و 250 واحد مسکن در سطح استان؛ برای آنها اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان هزینه شده است.

سهندی تصریح کرد: در سطح استان آذربایجان غربی حدود سه هزار و 500 خانواده تحت پوشش فاقد مسکن بوده و مشکل مسکن دارند که در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی ها و اقداماتی که انجام می گیرد، در پایان سال 1400، جشن خودکفایی مسکن را در استان برگزار و هیچ خانوار مددجویی بدون مسکن نباشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.