1880 سبدکالا در بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
شناسه : 262498
10

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، یک هزار و 880 سبدکالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در میاندوآب توزیع شده است.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ماه رمضان امسال نیز توزیع سبدکالایی در بین خانواده های نیازمند و مددجوی تحت پوشش در دستور کار ما بود، اظهار کرد: در این راستا با کمک خیرین یک هزار و 880 سبدکالایی را تهیه و در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کردیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به اینکه خیرین شهرستان در جشن رمضان امسال 250 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند، افزود: این کمک های جمع آوری شده خیرین برای تهیه سبدکالا شامل برنج، رب، روغن، قند و… مورد استفاده قرار گرفت.

وی هم چنین با اشاره به دیدار مسئولان با خانواده های تحت پوشش و دلجویی از آنان، گفت: در کنار توزیع سبدهای کالایی که در مناطق شهری و روستایی انجام گرفت، با حضور تعدادی از مسئولان از خانواده های مددجو نیز دیدارهایی انجام گرفت.

بخشی تصریح کرد: هم چنین در راستای خدمات رسانی به محرومان و مددجویان تحت پوشش، از ابتدای امسال ۱۶ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی میاندوآب برای مددجویان و با استفاده از منابع امدادی و کمک های خیرین در حال اجرا هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده اند و امیدواریم که در آینده نیز ما را از کمک های خود در راستای رفع نیازهای محرومان تنها نگذارند.

گفتنی است بر اساس آمار ارائه شده سه هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) میاندوآب قرار دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.