۹۸۷ پرونده تخلف صنفی در میاندوآب تشکیل شد
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
شناسه : 293358
10
در 11 ماه نخست امسال؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به انجام 21 هزار و 913 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این شهرستان از ابتدای امسال، گفت: در این بازرسی ها 987 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.
پ
پ

رحمان درفشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای کنترل و نظارت بر بازار، اظهار کرد: اکیپ های بازرسی به صورت روزانه در سطح بازار فعالیت داشته وبازرسی و نظارت را از صنوف مختلف در دستور کار دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در ۱۱ ماهه نخست امسال در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی، ۲۱ هزار و ۹۱۳ مورد بازرسی در این شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: با بازرسی های انجام گرفته، ۹۸۷ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

درفشی تصریح کرد:عناوین تخلفاتی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عرضه و نگهداری کالای قاچاق، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب و… بوده که گزارش مربوطه تکمیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد این اداره از آذر تا پایان بهمن ماه امسال، افزود:در این سه ماه بیش از پنج هزار و ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام گرفته و برای ۲۶۲ واحد پرونده تخلف به ارزش بیش از دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.