۹۱ هزاردانش‌آموز آذربایجان غربی سفیر سلامت هستند
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
شناسه : 297561
7
مدیرکل آموزش و پرورش:  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۹۱ هزار دانش آموزش در قالب طرح سفیر سلامت در مدارس این استان با شعار"هر دانش آموز یک سفیر سلامت" فعالیت دارند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهین منافی امروز در آیین افتتاحیه طرح سفیران سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در میاندوآب اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سفیر سلامت، دانش‌آموزان در رابطه با نحوه مراقبت از خود و اطرافیان به ویژه دانش‌آموزان بیمار و کم‌توان به عنوان ناظر و سفیر، آموزش های لازم را فراگرفته و زندگی کردن در برابر تهدیدهای سلامتی به ویژه کرونا کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: همچنین سفیران سلامت به عنوان مشوقان تزریق واکسن نیز محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۶ درصد دانش‌آموزان استان دز اول و ۶۳ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: ۹۷ درصد فرهنگیان استان نیز دز اول این واکسن و ۷۰ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده اند.

منافی با اشاره به آموزش حضوری دانش آموزان و با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس در ستاد ملی کرونا تصمیم گیری می‌شود، تصریح کرد: حضور همگانی دانش‌آموزان در مدارس به صورت گروه‌بندی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آموزش برای دانش‌آموزان به صورت ترکیبی شامل حضوری با حداقل ۲ روز و حداکثر چهار روز در هفته و در بستر شاد ارایه می‌شود و مدیران مدارس هم در اطلس درسی و برنامه‌ریزی های خود در شورای مدرسه تمهیدات لازم را برای فراگیری دانش‌آموزان فراهم کرده اند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.