۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
شناسه : 302233
7
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی: مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: از ابتدای سال عملیات عمرانی ۷۴پروژه نیمه تمام مجدد شروع شده و تا پایان سال ۱۵ پروژه به بهره برداری می رسد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،

سجاد بیرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری ۱۲ پروژه ورزشی با مساحت ۱۰۸هزار و ۲۴متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در استان افتتاح می شود.

 وی با اشاره به اینکه  ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال عملیات عمرانی  ۷۴پروژه  نیمه تمام  مجدد شروع شده و تا پایان سال ۱۵ پروژه به بهره برداری می رسد.

بیرامی با تاکید به اینکه در هفته دولت ۱۷پروژه جدید ورزشی نیز کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: با افتتاح های جدید ورزشی سرانه ورزشی استان ۳ونیم سانتی متر افزایش می یابد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فعال سازی پروژه های راکد از اهداف و رویکرد های سازمان در سال جاری است، یاد آور شد: استان با شاخص های ملی فاصله دارد بطوری که سرانه ورزشی در ابتدای سال ۶۲سانتی متر بوده در حالی که سرانه ملی ۷۲سانتی متر ، شاخص مطلوب برابر برنامه ششم توسعه ۲ متر و شاخص ایدال ۳متر است.

وی با تاکید به اینکه اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری  در استان همزمان با کل استان شروع می شود، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این مسابقات ایجاد نشاط آفرینی، عدالت آموزشی و رویداد محوری است .

بیرامی با تاکید به اینکه نگاه توسعه ای به فعالیت های ورزشی رویکرد جدید سازمان است، ادامه داد: یکی از برنامه ریزی های سازمان توسعه کمی و کیفی ورزش و توسعه سرانه ورزشی در روستا های استان است.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی افزود: در جام پرچم ۱۱هزار ورزشکار روستایی شرکت کرده اند که از فردا مراسم افتتاحیه آن در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ اروم نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.