۸ باب مسکن مددجویی در میاندوآب به بهره برداری رسید  
۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
شناسه : 302270
3
همزمان با هفته دولت، واحدهای مسکن مددجویی، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در میاندوآب به بهره برداری رسیدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز با حضور فرماندار و روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی میاندوآب برگزار شد، پنج باب واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب به صورت همزمان به بهره برداری رسیدند.

سرمست چوپان نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در آیین افتتاح این واحد در روستای حاصل قوبی، گفت:  برای ساخت هرکدام از این مساکن دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان ۹۰۰میلیون ریال بصورت بلاعوض و یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال نیز بصورت تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

هم چنین در مراسم دیگری به مناسبت هفته دولت، پنج باب واحد مسکن مددجویی بهزیستی در میاندوآب و باروق به بهره برداری رسید که سه باب مربوط به میاندوآب است.

علی کریمی رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در مراسم افتتاح نمادین این واحدها در میاندوآب در روستای چلیک با بیان اینکه این واحدهای مددجویی در مناطق روستایی احداث شده اند، گفت:برای ساخت این سه واحد مسکونی در مجموع ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن بصورت تسهیلات بلاعوض در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.