۸۰ درصد سوخت مناطق سخت‌گذر در جنوب آذربایجان غربی توزیع شد
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 297391
10
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: تاکنون بیش از 80 درصد سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در نقاط کوهستانی و روستاهای سخت‌گذر شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی توزیع و ذخیره سازی شده است.
پ
پ

سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای تامین و ذخیره سازی نفت سفید نقاط کوهستانی و روستاهای سخت‌گذر، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در نقاط کوهستانی و روستاهای سخت‌گذر هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع و ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: همچنین در کنار این موضوع، ۷۰ درصد از سهمیه مورد نیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق عادی نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در این مناطق انجام گرفته است، گفت: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن بیشتر مناطق تحت پوشش منطقه میاندوآب، از طریق مراکز بهداشت، مساجد و مدارس در هشت شهرستان تحت پوشش با هماهنگی فرمانداری ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

فیض حسینی با اشاره به اینکه توزیع سوخت با استفاده از زیرساخت بانکی به صورت الکترونیکی و ثبت نام از طریق سامانه تجارت آسان در حال انجام است، تصریح کرد: سوخت مورد نیاز ۵۹ هزار خانوار تحت پوشش این منطقه توسط نفتکش های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است به فروشندگی های عامل توزیع تحویل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محوری در منطقه نفتی فعال هستند، اظهار کرد: سهمیه سوخت نفت سفید سالانه هر خانوار شهری بدون انشعاب گاز طبیعی به طور متوسط دو هزار و ۴۰۰ لیتر است و این خانوارها می توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی مربوطه برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.