۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی به میاندوآب اختصاص یافت
۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 295088
7
فرماندار میاندوآب گفت: امسال برای توسعه و عمران این شهرستان در حدود 800 میلیارد ریال اعتبار از محل سرمایه انسانی، سه درصد نفت و گاز، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ارزش افزوده اختصاص یافته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان میاندوآب به برآورد بودجه از محل سرمایه انسانی، سه درصد نفت و گاز، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ارزش افزوده اشاره و اظهار کرد: امسال ۸۲   پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در فصول و بخش های مختلف از این محل ها اجرایی می شوند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه امسال نسبت به پایان سال گذشته، ۵۲ درصد افزایش اعتبار داریم، افزود: بیشترین سهم این اعتبارات به حوزه راه و آموزش و پرورش اختصاص دارد و تا پایان سال نیز مجموع اعتبارات اختصاص یافته، افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی محدود و نیازمندی ها نیز زیاد است که باید مدیریت شوند تا بهترین و بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهیم، گفت: به نوعی باید اقتصاد مقاومتی را در مدیریت منابع مالی نیز محقق سازیم.

شیرازه محبت تصریح کرد: اعتبار مصوب ابتدای سال گذشته در حدود ۵۱۰ میلیارد ریال بود ولی اعتبار مصوب ابتدای سال امسال در حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است که نشان از افزایش اعتبارات شهرستانی در این بخش دارد.

فرماندار میاندوآب افزود: خدمات حوزه راهداری وحمل و نقل عمومی، بهسازی و ایمن سازی جاده میاندوآب- شاهین دژ، جاده میاندوآب – میانه، ساماندهی جاده های بخش مرحمت آباد، پروژه های عمرانی شهرداری های شهرستان و ساحل سازی زرینه رود، کتابخانه علامه دهخدا، نوسازی مدارس فرسوده و تخریبی آموزش و پرورش و سالن های ورزشی عمده پروژه هایی هستند که بیشتر مدنظر قرار گرفته اند و دیگر پروژه ها نیز به مرور زمان با تزریق اعتبار همراه خواهند بود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.