۷۷ درصد جمعیت میاندوآب دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
شناسه : 298079
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در شرایط فعلی ۸۹درصد جمعیت میاندوآب دز اول و ۷۷ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون و بیماران بستری کرونایی در میاندوآب، اظهار کرد: در چند روز گذشته از لحاظ تعداد بیماران در بخش های بستری با افزایش بیماران مواجه هستیم که با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با این وضعیت حرف اول را می زند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۱هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، افزود: از این تعداد واکسن، بیش از ۲۰۴ هزار دز اول و بیش از ۱۷۶ هزار دز دوم هستند که به افراد تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار دز سوم واکسن کرونا به افراد واجد شرایط تزریق شده است، گفت: در شرایط فعلی ۸۹درصد جمعیت شهرستان دز اول و ۷۷ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حیدری تصریح کرد: در امر واکسیناسیون نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را تزریق کنند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.