تخریب ۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی میاندوآب
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
شناسه : 305241
4
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛  معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال 60 مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای احکام قضایی یک مورد تفکیک و قطعه بندی غیر مجاز، گفت: به منظور جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، حکم قضایی در مورد تفکیک و قطعه بندی غیر مجاز قطعه زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع اجرا شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این حکم قضایی در راستای اجرای ماده ۳ و ۲ مورد دستور قضایی تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در اراضی کشاورزی کوی رابری و بشیر کندی با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، مدیریت جهاد کشاورزی و همکاری شهرداری اجرا شد.

وی گفت: با اجرای این سه مورد تعداد قلع و قمع های اجرا شده از ابتدای امسال در شهرستان میاندوآب به  ۶۰ مورد رسید.

دیانتی از همه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست که از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خودداری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: عدم اجرای قوانین و مقررات قضایی حفظ کاربری اراضی، تخریب ابنیه‌های غیرمجاز و برخورد با متخلفان، موجب ضرر و زیان مالی و ایجاد نارضایتی در بین بهره برداران می شود؛ از این رو بهترین راهکار، اطلاع رسانی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.