۵ طرح عمرانی و راهداری در میاندوآب به بهره‌برداری رسید
۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
شناسه : 310986
2
به مناسبت هفته دولت؛ هم‌زمان با هفته دولت، بهره‌برداری از سه پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دو طرح هادی و آسفالت روستایی در میاندوآب به بهره‌برداری رسیدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز هم‌زمان با هفته دولت، سه پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان میاندوآب با حضور نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در آئین بهره‌برداری از این پروژه‌های راهداری، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب، گفت: این سه پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

علی سولدوزیان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل فاز اول تعریض، بهسازی و آسفالت جاده میاندوآب – فسندوز به طول هشت کیلومتر با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال، بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت محور میاندوآب – ملکان به طول ۲.۵ کیلومتر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و جاده روستایی از روستای ساتلمیش محمدلو تا ساتلمیش توپخانه به طول ۲.۲ کیلومتر با هزینه ۴۷ میلیارد ریال بودند که در ایام گرامیداشت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

هم چنین امروز هم‌زمان با هفته دولت، پروژه‌های آسفالت معابر و اجرای طرح هادی روستاهای قرمز خلیفه علیا و سفلی از توابع بخش بکتاش میاندوآب تکمیل و با حضور نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخشدار بخش بکتاش در این مراسم در سخنانی گفت: این پروژه‌ها از طرح‌های عمرانی بخش بکتاش شامل مراحل زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و آسفالت هستند.

حجت محبوبی پور افزود: حجم آسفالت‌ریزی در روستای قرمز خلیفه علیا؛ پنج هزار مترمربع و در روستای قرمز خلیفه سفلی پنج هزار و ۷۰۰ مترمربع بوده که علاوه بر استفاده از قیر رایگان دولت در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح هادی و آسفالت معابر در روستای قرمز خلیفه علیا با اجرای مرحله دوم آسفالت طی روزهای آینده به طور کامل و پوشش ۱۰۰ درصدی می‌رسد، اظهار کرد: در روستای قرمز خلیفه سفلی تنها سه هزار مترمربع با پوشش ۱۰۰ درصدی فاصله داریم که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال تکمیل شود.

بخشدار بخش بکتاش تصریح کرد: دولت سیزدهم در سال جاری افزون بر خدمات راه، آب، برق، گاز و طرح‌های هادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه نموده که رقمی تأمل‌برانگیز و قابل‌تحسین است.

به گفته سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب امسال هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان، ۵۳ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

محمدرضا رضایی در گفتگویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، اظهار کرد: از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی، چهار پروژه آموزشی، دو پروژه بهداشتی، درمانی، سه پروژه تولیدی صنعتی و ۲۰ پروژه نیز خدماتی و کشاورزی است.

رضایی تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی حدود ۱۷۰ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری‌شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب هم چنین از کلنگ‌زنی چهار پروژه نیز خبر داد و اظهار کرد: این چهار پروژه نیز شامل سه پروژه سالن ورزشی روباز در روستاهای گنج‌آباد، گرده رش و شهر بکتاش و یک پروژه در حوزه راه و بهسازی و آسفالت محور روستای للکلو است.

وی گفت: این پروژه‌ها نیز جمعاً با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و عملیات احداث آنها شروع می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.