۵۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در میاندوآب توقیف شد
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
شناسه : 301071
6
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف 55 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل به ارزش ۱۶میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع سوخت بصورت باندی، بااستفاده از مدارک جعلی و شیوه و شگرد های خاص، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران پلیس موفق شدند دو دستگاه خودروی تانکر نفت کش و سایپای تانکردار را توقیف و ۵۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق را توقیف کنند.

وی گفت: ارزش این محموله ۱۶میلیارد ریال برآورد شده و در این زمینه سه نفر متهم دستگیر ،جهت سیرمراحل به مقام محترم قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطین پرونده ادامه دارد .

رستم پور با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.