۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
شناسه : 309512
4
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب:  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: 500 پرس غذای نذری بین نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم در این شهرستان توزیع شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، ۵۰۰ پرس غذای نذری بین نیازمندان توزیع شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این غذای نذری به همت خیرین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تدارک‌دیده‌شده بود که پس از طبخ و آماده‌سازی بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

 وی گفت: هم چنین به مناسبت عید سعید غدیر خم، یک باب مسکن مددجویی نیز با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و تحویل خانواده مددجو شد.

 چوپان نژاد تصریح کرد: تجلیل از سادات خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌هایی بود که به این مناسبت در میاندوآب، چهاربرج و باروق اجرا شد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.