۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد در میاندوآب اهدا شد
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
شناسه : 310710
3
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: ۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اهدا شد.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای کمک به امر ازدواج، ۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این جهیزیه‌های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی و اجاق‌گاز بودند که برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب تدارک و به آنها اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای تهیه این جهیزیه‌ها ۲۳ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و مردمی هزینه شده است.

چوپان نژاد تصریح کرد: از ابتدای امسال در مجموع ۵۱ سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد اهدا شده اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: علاوه بر اهدای جهیزیه، در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب توزیع می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.