۴۵۰ میلیارد ریال برای رفع نوسان برق در میاندوآب هزینه شده است
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
شناسه : 310701
3
رئیس اداره برق میاندوآب: رئیس اداره برق میاندوآب گفت: امسال تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال برای رفع نوسان برق در نقاط مختلف این شهرستان هزینه شده است.
پ
پ

خلیل خیری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تلاش کارکنان این اداره برای تأمین بدون مشکل برق برای مردم، اظهار کرد: در این راستا باتوجه‌به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، تلاش برای رفع نوسانات برق را در اولویت قرار دادیم.

رئیس اداره برق میاندوآب افزود: در این راستا امسال برای رفع مشکل قطع و نوسان برق در شهرستان میاندوآب تا کنون ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر ترانس برق حدود پنج میلیارد ریال است، گفت: این ترانس‌های برق در نقاط مختلف نصب شده تا مشکل نوسان و قطعی برق حل شود.

خیری هم چنین با تأکید بر همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در رعایت مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: رعایت مدیریت مصرف برق یک امر ضروری است و از همه مردم و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه درخواست همکاری داریم.

رئیس اداره برق میاندوآب با اشاره به رصد کامل وضعیت مصرف برق در همه بخش‌های شهرستان، افزود: در این زمینه مصرف برق در تمام ادارات دولتی به‌صورت آنلاین پایش و رصد می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت بخش اداری موظف به کاهش مصرف برق حداقل ۳۰ درصدی در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری بوده و رعایت آن توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.