۴۳۰ نفر در مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب شرکت کردند
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
شناسه : 312029
3
مسئول برگزاری جشنواره قرآنی چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب: مسئول برگزاری جشنواره قرآنی چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب گفت: سی‌امین دوره مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها با شرکت 430 نفر از بسیجیان برادر و خواهر در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج میاندوآب شروع شد و نفرات برتر نیز در سطح ناحیه به رقابت پرداختند.
پ
پ

حجت‌الاسلام مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ختمی‌مرتبت، محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: هم‌زمان با این روز مبارک، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و جشن بزرگ چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب برگزار شد.

مسئول برگزاری جشنواره قرآنی چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب افزود: سی‌امین دوره این مسابقات قرآنی با شرکت ۴۳۰ نفر از بسیجیان برادر و خواهر در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج شروع شد و نفرات برتر نیز در سطح ناحیه به رقابت پرداختند.

وی گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم به‌صورت فردی و خانوادگی در پنج مرحله شامل مرحله حوزه‌ای، مرحله ناحیه‌ای یا شهرستانی برگزار و در ادامه در مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری نیمه‌نهایی و مرحله نهایی برگزار می‌شود.

صادقی تصریح کرد: نفرات برتر شهرستانی ضمن تجلیل در مراسم اختتامیه مرحله شهرستان، به مرحله استانی اعزام می‌شوند.

مسئول برگزاری جشنواره قرآنی چلچراغ آیه‌ها در میاندوآب با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: انس آحاد مردم و بسیجیان با قرآن، ترویج و رونق آموزش‌های قرآنی و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با تأکید بر اینکه باید مسیر قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) را نصب العین قرار دهیم، افزود: قرآن، راه هدایت و مسیر حقیقی را به ما نشان داده و سراسر امید و نور است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.