۴۱ واحد صنفی متخلف کرونایی در میاندوآب پلمپ شد
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
شناسه : 291887
5

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: از ابتدای آغاز طرح محدودیت های کرونایی ۴۱ واحد صنفی متخلف در میاندوآب ،طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پلمپ شدند.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: در بازدید مشترک اداره صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و با نظارت بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ۴۱ واحد متخلف از آغاز اجرای محدودیتهای کرونایی در این شهرستان پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: این واحدهای صنفی شامل هفت واحد صنفی عمومی از جمله قلیانسرا و سالن های زیبایی، شش واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۸ واحد صنفی دیگر بودند.

وی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های کرونایی برای بیش از ۲۵۰ واحد صنفی نیز تذکر صادر شده است.

حیدری با بیان اینکه روند بازدیدهای نظارتی همچنان با شدت ادامه دارد، گفت: اکیپ های نظارتی بصورت روزانه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، بر نحوه اجرای محدودیت های کرونایی در میاندوآب نظارت دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تصریح کرد: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای از برگزاری جشن تولد در یکی از کافه رستوران های شهر که در شرایط قرنطینه و تعطیلی اماکن عمومی اقدام به دعوت میهمانان زیاد کرده بود، جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.