۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
شناسه : 292638
7

رخشانی‌مهر گفت: ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد که ۲۶ هزار کلاس از این تعداد از محل اعتبارات دولتی و ۱۴ هزار کلاس توسط خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری می‌رسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهرالله رخشانی‌مهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد کلاس درس نیمه تمام، عملیات عمرانی  ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: این کلاس ها در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی با ۲ میلیون مترمربع فضا تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: زمینه استاندارد سازی سیستم گرمایشی در حال انجام است و تعداد کلاس های مورد نیاز به سیستم گرمایشی از ۱۸۰ هزار کلاس به ۴۷ هزار کلاس درس کاهش یافته است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در خصوص سیستم های گرمایشی انجام می‌شود، بیان کرد: این اقدامات از محل منابع بند “ه” تبصره یک و محل منابع خود سازمان و با اعتبارات سال آینده انجام خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیان کرد:  سهم استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد ارتقا یافته است.

رخشانی مهر ادامه داد: در زمینه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اعتبارهای ۶۴۰ میلیارد تومانی توسط شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و  ۴۰۰ میلیارد تومانی از محل منابع شرکت نفت به این بخش تخصیص یافته است.

به گفته وی این تخصیص ها همزمان با پیشرفت طرح ها بوده است.

وی تاکید کرد: پرونده سیستم های گرمایشی غیر استاندارد به زودی در آذربایجان‌غربی نیز بسته می شود.

انتهای پیام /

*اروم نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.