۴۰ رأس گوسفند بر اثر برخورد خودرو در میاندوآب تلف شدند
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
شناسه : 310793
5
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ۴۰ رأس گوسفند بر اثر برخورد خودرو سواری ام وی ام با گله احشام در محور بکتاش - میاندوآب تلف شدند.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: شب گذشته به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در محور میاندوآب – بکتاش، مأموران آتش‌نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در محدوده روستای کو سالار روی داده بود، خودرو سواری  ام وی ام با گله احشام برخورد کرده و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان خودرو سالم بودند، گفت: در این حادثه ۴۰ رأس گوسفند بر اثر برخورد خودرو تلف شدند.

هم چنین فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف خودرو با گله احشام در محور میاندوآب – چهاربرج بلافاصله کارشناسان پلیس‌راه و پاسگاه انتظامی بکتاش جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت تصادف را عدم توجه به جلو و راننده خودرو سواری ام وی ام و نداشتن تجهیزات هشداری و بازدارنده از جمله چراغ‌قوه یا علائم شب‌نما توسط چوپان گله تشخیص دادند.

وی با بیان اینکه کارشناسان هر کدام از طرفین را ۵۰ درصد مقصر عنوان کردند، گفت: در نتیجه این برخورد ۴۰ رأس گوسفند تلف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب از رانندگان خواست باتوجه‌به خلوتی و پیچ جاده‌ها ضمن رعایت فاصله و حق‌تقدم، از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز پرهیز نموده و بااحتیاط رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادثی تلخی در محورهای ارتباطی نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.