۲۲ واحد سردخانه ای در میاندوآب فعالیت می کنند
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 304220
3
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: شهرستان میاندوآب دارای 22 واحد سردخانه با ظرفیت 80 هزار تن است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه صنایع تبدیلی و غذایی در راستای جلوگیری از خام فروشی و بازگشت ارزش افزوده به بخش کشاورزی، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب دارای ۲۲ واحد سردخانه با ظرفیت ۸۰ هزار تن است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در شهرستان میاندوآب سه کارخانه تولید رب و پوره انواع میوه به ظرفیت شش هزار و ۷۰۰ تن، یک کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت سالانه ۲۲هزار و ۵۰۰ قطعه، دو واحد قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید به ظرفیت دو هزار و ۲۵۰ تن در سال فعالیت دارند.

وی گفت: در کنار این واحدها،دو کارخانه تولید خوراک دام و طیور به ظرفیت ۷۰ هزارتن، یک کارخانه جوجه کشی با ظرفیت ۱۲ میلیون عدد تخم مرغ نطفه دار، ۱۱واحد تولید فرآورده های لبنی با ظرفیت ۳۵هزار و ۷۲۵ تن، یک کارخانه تولید عرقیات گیاهی مدرن با ظرفیت یک هزار تن نیز فعالیت می کنند.

دیانتی با اشاره به فعالیت دو واحد سورتینگ و بسته بندی میوه به ظرفیت چهار هزار تن در میاندوآب، تصریح کرد: پنج واحد تولید کشمش و میوه خشک کنی به ظرفیت چهار هزار تن در میاندوآب فعالیت دارند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در پایان، افزود: هشتمین کارخانه تولید پنیر پیتزای این شهرستان در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.