۲۲ بهمن، نمایش، اقتدار، انسجام و یکدلی ملت ایران
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
شناسه : 298715
4
در آستانه جشن 43 سالگی انقلاب اسلامی؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سرآغازی شد برای اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی که برای همیشه در تاریخ ثبت شد و امسال نیز حضور تماشایی مردم، برگ دیگری را در این دفتر سربلندی ثبت خواهد کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، یک روز بیشتر به جشن انقلاب نمانده است، جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی، انقلابی که دنیا را تکان داد و معجزه قرن نام گرفت.

انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به رهبری خمینی کبیر، دنیا را تکان داد و مردم ایران را از روزهای سخت، خفگان، استبداد، ظلم و اوج محرومیت و زیر سلطه استکبار و طاغوت به بیرون کشید و به مردم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشاند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سرآغازی شد برای اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی که برای همیشه در تاریخ ثبت شد و امروز پس از گذشت ۴۳ سال از آن روز تاریخی، هنوز هم که هنوز است مردم پای آرمان های این انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

۲۲ بهمن، اراده شکست ناپذیر ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

در این زمینه نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه پیروزی انقلاب نقطه عطف بزرگی است که در تاریخ ملت شریف ایران ثبت و ضبط شده است، گفت: ٢٢ بهمن نشان داد اگر ملت دست به دست هم داده و آیین و مکتب متقن و الهی داشته باشند در کنار رهبری خوب و الهی، می توانند اراده شکست ناپذیری در جهان برای تحقق آرمان‌های که دارند، داشته‌ باشند و این اراده را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز اظهارکرد: مردم در ۲۲ بهمن ۵۷ طومار چندین قرن متمادی سلسله های شاهنشاهی را با نام دین مقدس اسلام به دست حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی بریدند.

وی با بیان اینکه معجزه انقلاب اسلامی هنوز هم در حال رخ دادن است، افزود: در واقع انقلاب اسلامی پیام دلگرمی و امیدواری برای مردم تحت ستم جهان را داشت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، افزود: پیام انقلاب به دشمنان این بود که اگر استقامت داشته باشیم بالاترین قدرت‌های ظاهری دنیا هم نمی توانند در مقابل ما ایستادگی کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش انسجام و یکدلی ملت ایران

امام جمعه میاندوآب نیز در این زمینه با بیان اینکه ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد: ۲۲ بهمن متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور همه از هر جناح و حزبی در راهپیمایی و مراسمات گرامیداشت این روز گامی در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: ان شالله امسال نیز در ۲۲ بهمن، یک ۲۲ بهمن تماشایی را خواهیم داشت و همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودوریی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروز قدرت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا زبانزد است، افزود: دشمن ۴۳ سال است که به دنبال دشمنی و توطئه است ولی بحول قوه الهی و به برکت بصیرت مردم از دشمنی خود نتیجه نگرفته است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی در سایه حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزایش می‌یابد، تصریح کرد: این حضور جدای از پیام انسجام و یکدلی ملت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی، حاوی پیام مهمی برای دشمنان انقلاب است.

۲۲ بهمن، روز جشن عزت و اقتدار ایران اسلامی

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان ایکه اظهار کرد: علی رغم همه توطئه ها و دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، در ۲۲ بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را جشن می گیریم.

مهدی عیسی زاده افزود: امروز قدرتمندی و عزت ایران اسلامی تا اقصی نقاط دنیا سایه افکنده است و از مدیترانه تا دریای سرخ تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی قرار دارد و این قدرت انقلاب و نظام اسلامی را هیچ قدرت نظامی و سیاسی نمی تواند منکر شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و ملت ایران اسلامی، در این چهار دهه از تمامی گردنه ها و پیچ و خم های سخت به سلامت عبور کرده اند، اظهارکرد: دشمنان، معاندین، خائنین و نفوذی ها در این چهار دهه تمام تلاش خود را علیه انقلاب و مردم به کار گرفتند ولی ملت صبور، نجیب و همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت و به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری از تمام گردنه های سخت عبور کرده اند وان شالله در عرصه های اقتصادی نیز با همت و تلاش دولت؛ دست عوامل نفوذ و نفاق و دشمنان را قطع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.