۱۶ میلیون لیتر نفت گاز در بین کشاورزی جنوب آذربایجان غربی توزیع شد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
شناسه : 307251
4
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۶ میلیون لیتر نفت گاز در بین فعالان حوزه بخش کشاورزی توزیع شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سیدجواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷ هزار دستگاه تراکتور و بیش از ۸۰۰ دستگاه کمباین فعال در منطقه، اظهار کرد: از تعاملات سازنده و همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و همچنین ادارات جهاد کشاورزی هشت شهر جنوب آذربایجان غربی و دیگر سازمان‌های ذیربط، در رابطه با روند تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی تشکر و قدردانی می کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: با توجه به پلاک گذاری ۹۸ درصد ادوات کشاورزی در سطح شهرهای جنوب آذربایجان غربی، با ایجاد وحدت رویه، برنامه ریزی و کنترل ونظارت های لازم توسط کارشناسان این منطقه از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی جلوگیری و از قاچاق فراورده های نفتی در این بخش پیشگیری نماییم.

وی با ابراز اطمینان به کشاورزان جنوب آذربایجان‌غربی بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری، افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط ۱۶۵باب فروشندگی در سطح روستاها به کشاورزان بدون وقفه زمانی تحویل داده خواهد شد.

فیض حسینی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۶ میلیون لیتر نفت گاز در بین فعالان حوزه بخش کشاورزی توزیع شده است.

با تامین به‌موقع سوخت بخش کشاورزی شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در سطح جنوب آذربایجان غربی و رشد اقتصادی منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.