۱۶ مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در میاندوآب‌ متوقف شد
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۶
شناسه : 299754
7
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب : معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال 16 مورد حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اجرا شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد:در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، از ابتدای امسال ۱۶ مورد حکم دستور قضایی درخصوص ممانعت از تغییر کاربری و احداث بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این تغییرات شامل احداث بنا، دیوارکشی، تفکیک و قطعه بندی اراضی هستند که با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، راهداری و جهاد کشاورزی شهرستان حکم قلع و قمع آنها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز سه مورد دستور قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی اجرا شده است، گفت: این موارد در اراضی کشاورزی کوی قره ورن بودند که در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان اجرا شد.

دیانتی تصریح کرد: کشاورزان و بهره برداران عزیز بخش کشاورزی از هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغات از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی، بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خودداری نمایند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: با متخلفین مطابق ماده ۳ و تبصره های ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.