۱۴ طرح عمرانی، ورزشی و خدماتی در میاندوآب به بهره برداری رسید
۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
شناسه : 302331
6
به مناسبت هفته دولت، به مناسبت هفته دولت 14 طرح عمرانی، ورزشی و خدماتی با حضور جمعی از مسئولان در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح ها شامل افتتاح و کلنگ زنی دو سالن ورزشی زیرنظر اداره ورزش و جوانان میاندوآب در کوی پردیس و روستای حاج حسن از توابع بخش مرکزی، بهره برداری همزمان از مقاوم سازی و بهسازی ۳۰ واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افتتاح همزمان پروژه های شهرداری بکتاش و افتتاح همزمان هفت پروژه برقرسانی بودند که امروز با حضور امام جمعه و فرماندار میاندوآب، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسیدند.

نخستین پروژه ای که امروز افتتاح شد، سالن ورزشی جوانان بود که به گفته رضا زرندی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب این پروژه با بیش از ۶۲ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۱۲ مترمربع احداث شده است.

هم چنین امروز کلنگ احداث سالن ورزشی در روستای حاج حسن از توابع بخش مرکزی میاندوآب نیز با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با حضور مسئولان به زمین زده شد.

هم چنین به همین مناسبت آیین افتتاح همزمان ۳۰ واحد مسکن روستایی بهسازی و مقاوم سازی شده به صورت نمادین در روستای “حاج حسن” برگزار شد.

بر اساس اعلام هادی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب، این واحدها براساس آیین‌نامه و ضوابط ساخت و ساز بنیاد مسکن مقاوم سازی شده است که برای هریک از این مساکن ۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و برای ساخت تعدادی از این مساکن به فراخور شرایط روستاییان ۳۰۰ میلیون ریال بصورت بلاعوض اعطا شده است.

در مراسم دیگری نیز به همین مناسبت پروژه های شهرداری بکتاش با حضور فرماندار میاندوآب و جمعی از مسئولان بخش افتتاح شدند.

به گفته کاظم تقی نژاد این پروژه ها شامل زیرسازی، آسفالت ریزی، جدول گذاری و عقب کشی ساختمان های در مسیر اجرای طرح ها بود که در مجموع برای اجرای آنها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آخرین پروژه افتتاح شده امروز نیز افتتاح طرح های برقرسانی بود که با حضور فرماندار میاندوآب به بهره برداری رسید.

به گفته خیری، مدیر توزیع برق میاندوآب این طرح شامل توسعه شبکه شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه، رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی و بهسازی شبکه روستایی طرح بهارستان بود که با اعتباری بالغ بر ۲۹۹ هزار و ۷۱۳ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.