۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 297076
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مبنای ۱۳ آبان، مبارزه با ظلم است و به دلیل ظلم های متعدد آمریکا، جوانان و نوجوانان علیه استکبار به پاخواستند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: مبنای ۱۳ آبان، مبارزه با ظلم است و به دلیل ظلم های متعدد آمریکا، جوانان و نوجوانان علیه استکبار به پاخواستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مبارزه با ظلم همواره ادامه دارد، افزود: مبارزه با ظلم و استکبار تعطیل بردار نیست و نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه همه به دنبال عدالت بوده و همه ظلم را تقبیح می کنند، گفت: در دنیا مردم ذاتا عدالت دوست بوده و از خوبی ها خوششان می آید و از بدی ها و زشتی ها تبری می جویند.

حسن زاده تصریح کرد: تا زمانی که استکبار از خوی استکباری خویش دست برندارد مبارزه با استکبار ادامه دارد و مردم عدالت محور در مقابلش خواهند ایستاد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: طبق وعده قرآنی، ظالمان و مستکبران از بین خواهند رفت و دنیا از آن مستضعفان و صالحان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این وعده حتمی است، گفت: باید مبارزه با ظلم و استکبار در هر سطحی و زمانی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.