۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
شناسه : 285006
5

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ امریکاست.

پ
پ

حجت الاسلام  عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه با تجمع اقشار مختلف مردم و مسئولان از میدان انقلاب آغاز شده و در مسیر همیشگی ادامه می یابد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: تجمع اولیه مردم قبل از ساعت 10 صبح در مقابل شهرداری بوده  و سپس راهپیمایی از ساعت ۱۰ شروع در مسیر خیابان پاسداران، خیابان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان امام خمینی(ره) برگزار و به میدان انقلاب(شهرداری) ختم می شود.

وی افزود: بعد از برگزاری راهپیمایی، با تجمع در میدان شهرداری، مراسم قرائت بیانیه و سخنرانی در این مکان انجام گرفته و  امام جمعه در آن سخنرانی می کند.

نجفیان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ امریکاست، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و به تبع آن میاندوآب، در این روز علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا که مصادیق استکبار هستند به پاخواسته و امسال شعار “مرگ بر آمریکا” را پررنگ تر از همیشه فریاد می زنند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اینکه مردم در 13 آبان امسال حماسه ای دیگر خلق می کنند، گفت: ملت شهید پرور و انقلابی میاندوآب نیز همانند همه مردم ایران اسلامی هیچگاه از مبارزه با استکبار  دست بر نداشته و در مقابل دشمنان می ایستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.