۱۱۵ هزار خانوار در آذربایجان غربی عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
شناسه : 293392
7
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر آذربایجان غربی: معزز گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان در آذربایجان غربی در حال حاضر از طریق ۱۰۲ واحد کارگزاری موفق به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۱۵ هزار خانوار روستایی شود.
پ
پ

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان در آذربایجان غربی در حال حاضر از طریق ۱۰۲ واحد کارگزاری موفق به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۱۵ هزار خانوار روستایی شود.

یونس معزز افزود: از این تعداد تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ خانوار از مزایای بازنشستگی ناشی از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شده اند.

وی با بیان اینکه همچنین امسال برای آذربایجان غربی تحت پوشش قرار دادن ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانوار پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: تاکنون موفق شده ایم ۱۷ هزار و ۸۰۰ خانوار جدید را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر آذربایجان غربی به خدمات این صندوق اشاره و تصریح کرد: افراد در محدوده سنی ۱۵ تا ۵۰ سال ساکن روستاها و عشایر، رانندگان حمل بار و مسافر شهری ساکن روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزر نفر تحت پوشش این صندوق قرار می گیرند.

معزز اظهار کرد: افراد مشمول می توانند با پرداخت حق بیمه یکساله به مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تا سقف هشت میلیون و ۴۰۰ هزار و با پرداخت ۲ برابر سهم آن از سوی دولت می توانند از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.