یوم الله ۱۳ آبان ، نماد مبارزه با استکبار جهانی است/ باید روحیه استکبار ستیزی و انقلابی گری را به نسل حاضر انتقال دهیم
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
شناسه : 297032
8
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت:13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز و نماد مبارزه با استکبار جهانی است که امام خمینی(ره)از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده اند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، آیت الله قاضی طباطبایی و ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز و نماد مبارزه با استکبار جهانی است که امام خمینی(ره)از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده اند.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشیم، افزود:هر ملت و کشوری که روحیه شهادت طلبی در آن کشور باشد و شهادت را مایه رستگاری بداند، آن ملت شکست ناپذیر است.

وی تصریح کرد: متاسفانه غربگرایان با روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی مخالف بوده و در این راستا هم به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بودند.

امامی با اشاره به اینکه ملتی که انقلاب کرد باید هدف داشته باشد، اظهار کرد: ما انقلاب کردیم تا استکبارستیز بوده و آن را به دنیا صادر کنیم.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده که مقاومت بهتر از سازش است، افزود: هزینه مقاومت کمتر از سازش است و ما این را در ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده و ثابت کرده ایم.

وی گفت: لازمه سازش این است که به استکبار جهانی اعتماد کنی و این اعتماد نیز مایه خسران و خسارت و تحقیر خواهد بود همچنانکه در قضیه برجام آن را شاهد بودیم و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان‌ خسارت محض نام بردند.

امامی، مقدمه سازی برای ظهور را دیگر هدف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: اگر سازش کنیم باید از هدف خود دور شویم، چرا که استکبار با مسلمان بی خاصیت مانند عربستان سعودی و… مشکلی ندارد.

امام جمعه موقت میاندوآب خسارت مادی را از جمله خسارت های سازش با استکبار عنوان و تصریح کرد: هر ملتی با استکبار سازش کرده، شکست خورده است که نمونه آن را در کشور مصر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز برخی می گویند چرا دولت انقلابی نیز به سمت مذاکره می رود، گفت: وضعیت فعلی مصداق همان ضرب المثل “دیوانه‌ای سنگی در چاه انداخته که صد عاقل نمی تواند بیرون بیاورد” بوده و از سوی دیگر در این مذاکرات آمریکا به عنوان مصداق استکبار جایی ندارد و مذاکرات با ۴+۱ است.

وی تصریح کرد: باید روحیه استکبار ستیزی و انقلابی گری را به نسل حاضر و آینده نیز انتقال داده و آن را به دنیا نیز صادر کنیم که همانا از اهداف انقلاب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.