یوم الله ۱۳ آبان، نماد مبارزه با استکبار جهانی است/ تجمع استکبارستیزی در میاندوآب برگزار می شود
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
شناسه : 297074
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: حجت الاسلام نجفیان گفت: 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و این مبارزه با استکبار همیشگی بوده و تعطیل بردار نیست.
پ
پ

حجت‌الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه مبارزه با استکبار همیشگی بوده و تعطیل بردار نیست، افزود: مبارزه با استکبار، رمز اقتدار، عزت، احترام و پیشرفت ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و دانش آموزان پیشگام حرکت استکبارستیزی در ۱۳ آبان بوده اند، گفت: این حرکت استکبارستیزی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ادامه داشته است.

نجفیان در ادامه با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تصریح کرد: در این راستا، امسال طبق دستورالعمل برگزاری مراسمات یوم الله ۱۳ آبان با توجه به شرایط کرونایی، تجمع استکبارستیزی در فضای باز در میدان انقلاب میاندوآب برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: این مراسم طبق دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه صبح روز ۱۳ آبان برگزار و در آن امام جمعه شهرستان میاندوآب به سخنرانی می پردازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.