یوم‌الله ۱۳ آبان، جلوه‌ای از ایستادگی و مبارزه با استکبار است
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
شناسه : 312880
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت:۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار، روز تجلی هیهات من الله، روز تقابل حق و باطل، روز ایستادگی در برابر دشمنان و روز شکستن شاخ مستکبران است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در میاندوآب، اظهار کرد: درود بر مردم جهادی و انقلابی که امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حماسه‌ای دوباره خلق کردند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز سه واقعه مهم تاریخی است، افزود: کشتار دسته‌جمعی دانش‌آموزان در تهران به دست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام که حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، سه واقعه تاریخی مهم در روز ۱۳ آبان هستند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) نسبت به قانون کاپیتولاسیون که علیه ایرانیان و به نفع مزدوران بود اعتراض کرده بود، افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸، دانشجویان پیرو خط امام با اتحاد؛ تمامی حیله‌ها و مکرها و نیرنگ‌های دشمنان را افشا کردند.

حسن‌زاده تصریح کرد: هر کجا استکبار، استبداد و دشمنان این ملت حضور داشته باشند در آن کشور محرومیت از تمدن، تبعیض و بی‌عدالتی، پایمال‌شدن حقوق مردم و محرومیت، استعمار فرهنگی و در یک‌کلام وابستگی اتفاق می‌افتد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ۱۳ آبان یعنی سردادن شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا، اظهار کرد:۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار، تجلی دوباره آزادی، شجاعت، غیرت انقلابی، روز هیهات من الذله، روز زمین‌گیر کردن دشمن، روز عدم سازش با دشمنان دین، اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع)، روز تقابل حق و باطل، روز تقابل نور و ظلمت، روز ایستادگی در برابر دشمنان و روز شکستن شاخ مستکبران است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید باقدرت ایمان در مقابل دشمنان قلدر ایستادگی کنیم، افزود: باید احساس مسئولیت کرد و اعتمادبه‌نفس داشت و در مقابل دشمنان باایمان و اتحاد و یکپارچگی ایستاد.

وی گفت: اگر امت پا به کار و آماده، گوش‌به‌فرمان رهبری صالح باشند هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ ولی اگر از حاکم اسلامی فاصله بگیرند آن روز خطر است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید باایمان و صبر، حالت تهاجمی داشته و در مقابل دشمنان ایستاد، اظهار کرد: دشمنان هر روز ما را تهدید کرده و از گزینه‌های روز میز حرف می‌زنند؛ اما امت اسلامی با اتحاد و همدلی و ایمان راسخ به حول قوه الهی پیروز خواهد شد.

وی هم چنین با اشاره به طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت فلسطین، تصریح کرد: بیش از ۷۵ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و آنها را در محاصره نگه داشته است؛ اما در طوفان الاقصی غیرت جریحه‌دار شده جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت فلسطین به جوش آمد.

حسن‌زاده افزود: امروز می‌بینیم که همه امت اسلامی متحد شده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.