یادی از شهدای گمنام در میاندوآب/ گمنامانی که دیگر غریب نیستند + تصاویر
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
شناسه : 260038
21

در آخرین پنج شنبه سال، جمعی از مردم یادی از شهدای گمنام کرده و با حضور در مزار شهدای گمنام میاندوآب، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار این عزیزان، فاتحه ای نثار روحشان کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در آخرین پنج شنبه سال، هر کسی یادی از رفتگان خود می کند و بر سر قبر عزیزانش حاضر می شود.

اما در میان خیل شهدا و عزیزان، کسانی هستند که گمنامی بر روی آنها نام نهاده شده و بر روی سنگ قبر آنها نوشته شده است:” فرزند روح الله”.

از این شهدای گمنام که ما هرچه داریم از برکت خون این عزیزان است، پنج تن در میاندوآب و در پارک هادی این شهرستان، در خاک آرمیده اند، شهدایی که نه نامی دارند و نه نشانی.

این شهدا نزدیک به 14 سال بود که علاوه بر گمنامی، متاسفانه غریب هم بودند ولی شهردار سابق میاندوآب که آغازگر روند توسعه میاندوآب بعد از 30 سال عقب ماندگی بود، غبار غربت را از روی آنها زدود و طرح ساماندهی و تکمیل مزار شهدای گمنام را اجرایی کرد تا این محل به محفلی برای مراسمات فرهنگی تبدیل شده و از غربت درآید.

امروز هم در آخرین پنج شنبه سال، جمعی از مردم میاندوآب یادی از این عزیزان کرده و با حضور در مزار شهدای گمنام میاندوآب، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار این عزیزان، فاتحه ای را نثار روح پاک این عزیزان کردند تا نشان دهند که این عزیزان اگرچه گمنام هستند ولی دیگر غریب نیستند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.