گلایه فرمانده سپاه میاندوآب از عدم نصب تمثال شهدا در معابر این شهر/ دفاع مقدس؛ دفاعی از جنس مقاومت و ایثار بود/ مقاومت در سوریه و عراق برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۵۹
شناسه : 284072
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدا نماد غیرت و دفاع مقدس هستند و از مسئولین مربوطه انتظار داریم تا تصاویر شهدا را بر روی تیرها و مکان های مشخص نصب کنند تا یاد و خاطره شهدا همواره در یاد ما باشد و هرجا بنگریم تصاویر شهدا را ببینیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در مراسم یادوار شهدای آبروی محله حوزه یک شهری شهید خدایی میاندوآب با اشاره به اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران خالقان دفاع مقدس هستند، افزود: دفاع مقدس که یادگار شهداست، به ما عزت و آبرو بخشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول تاریخ همیشه حق و باطل وجود داشته است، گفت: تفکرات شیطانی و باطل، هشت سال جنگ تحمیلی را علیه نظام اسلامی شروع کرد و ما هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده و نیستیم.

پالهنگ با بیان اینکه مردم ما با پشتیبانی از ولایت در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند، تصریح کرد: ایمان، شجاعت، از خود گذشتن و ایثار به کشور ما آبرو و عزت بخشیده و وعده الهی “اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم” همیشه با ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: همانطور که امامین انقلاب فرموده اند، آمریکا که در طول تاریخ شیطان بزرگ بودن را ثابت کرده است، هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه دوستی با شیطان، خوار و ذلیلی را به دنبال داشته و عزت و آبرو را می گیرد، تصریح کرد: نتیجه فرهنگ و تفکر مقاومت و نتیجه دوستی با شیطان امروز در دنیا به وضوح و روشنی مشخص است.

پالهنگ با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به ما راه مبارزه با استکبار را نشان داده است، افزود:گفتمان مقاومت که همان گفتمان ولایت، شهدا و دفاع مقدس است، امروز جهان شمول شده و کشورهای مختلف مانند عراق، سوریه و یمن به برکت تفکر مقاومت در مقابل دشمنان ایستاده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با تاکید بر توجه به توانمندی های داخلی و با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد تا به استقلال و خودباوری و خودکفایی رسید، گفت: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت باید به ظرفیت داخلی اعتماد کرد و امروز جوانانی که در مسیر ولایت بوده و از شهدا درس گرفته اند، امروز توانسته اند در تکنولوژی های مختلف به توفیق دست یافته اند و قدرت موشکی و موشک های نقطه زن نیز حاصل همین تفکر و ایمان و خودباوری است.

پالهنگ به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز صحنه نبرد دشمن تفاوت کرده و ماهواره و گوشی های هوشمند ابزار و میدان جنگ نرم هستند که دشمنان با تفکر شیطانی خود بر روی آنها سرمایه گذاری و برنامه ریزی می کنند تا ارزش های دینی و باورها و اعتقاد جوانان را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی و امر نفوذ تلاش می کنند، اظهار کرد: متاسفانه برخی اوقات غفلت می کنیم و عده ای به خود جرات می دهند تا با نفوذ نام مقدس شهید را از معابر حذف کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: هر مسئولی که در اتاق خود نام یک شهید نباشد، در مسئولیت او شک کنید و مردم انقلابی و شهید پرور اجازه نمی دهند که باورها و ارزش ها را زیر پا بگذارند.

پالهنگ به انتخابات اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات توام با انتخاب صحیح بر اساس منویات مقام معظم رهبری از مهم ترین وظایف ماست که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در پایان با گلایه از بنیاد شهید و امور ایثاگران، شهرداری و شورای شهر در مورد نصب تمثال شهدا، اظهار کرد: شهدا نماد غیرت و دفاع مقدس هستند و از مسئولین مربوطه انتظار داریم تا تصاویر شهدا را بر روی تیرها و مکان های مشخص نصب کنند تا یاد و خاطره شهدا همواره در یاد ما باشد و هرجا بنگریم تصاویر شهدا را ببینیم.

پالهنگ با بیان اینکه این موضوع یک گلایه و خواسته از متولیان است، گفت: ما نیز در کنار متولیان هستیم تا هر قدمی بتوانیم در این زمینه برداریم.

گفتنی است این مراسم یادواره شهدا با همکاری پایگاه های شهید برجاسی، شهید بهشتی و شهید ابراهیمی حوزه یک شهری شهید خدایی برگزار شد و بعد از گلایه و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در مورد عدم نصب تمثال شهدا، گل حسنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب و  احد غفاری نایب رئیس شورای شهر میاندوآب در توضیحاتی از برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای نصب تصاویر در آینده نزدیک خبر دادند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.