گفتمان مقاومت ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است/دفاع مقدس الهام‌بخش جبهه مقاومت‌اسلامی است/مردم اجازه حذف نام و راه شهدا را نخواهند داد
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
شناسه : 284136
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت امروز الهام بخش جبهه مقاومت و کشورهایی مانند عراق، سوریه و یمن شده که از گفتمان مقاومت انقلاب درس گرفته اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا و جان فشانی های رزمندگان و شهدای عزیز است که از شهدای کربلا درس گرفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امام فرمودند ما انقلاب را صادر می کنیم، افزود: صدور انقلاب به معنی کشورگشایی نیست بلکه صدور انقلاب به منزله صدور فرهنگ دفاع مقدس است.
وی گفت: در طول تاریخ ایران، جنگ هشت ساله تحمیلی و دفاع مقدس به برکت وجود شهدا و رزمندگان اسلام تنها جنگی است که وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتاده است.
پالهنگ با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با استعانت از خدای متعال، محکم و استوار در مقابل دشمنان ایستاده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان دائما در حال توطئه و برنامه ریزی هستند، اظهار کرد: عده ای در اتاق های فکر خود علیه نظام حرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه ما دنبال سازش نیستیم، افزود: در مقابل فرهنگ سازش، فرهنگ مقاومت قرار دارد که از دفاع مقدس و از عاشورا به ما ارث رسیده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت امروز الهام بخش جبهه مقاومت و کشورهایی مانند عراق، سوریه و یمن شده که از گفتمان مقاومت انقلاب درس گرفته اند.
پالهنگ با بیان اینکه خنده های ملتمسانه به دشمن نتیجه ای ندارد، اظهار کرد: باید در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن حواس خود را جمع کرده و هر قشری از جمله اصناف و بازاریان به وظیفه و نقش خود عمل کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: عده ای منافق و شیطان صفت از قدرت پوشالی آمریکا می ترسند ولی همانطور که امامین انقلاب بارها فرموده اند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی اظهار کرد: امروز رسانه های معاند ماهواره ای فارسی زبان و فضای مجازی در دست دشمن ابزار جنگ نرم و روانی دشمنان هستند و لذا باید مراقب و هوشیار باشیم.
پالهنگ به حذف واژه شهید از معابر و کوچه ها اشاره و اظهار کرد: مردم با غیرت و ولایتمدار و شهید پرور در مقابل این توطئه ایستاده و اجازه نمی دهند این افراد به اهداف خود دست یابند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه آمریکا دچار افول موریانه وار شده است؛ گفت: به تعبیر سردار سلامی، آمریکا دچار پوکی استخوان شده و افول آن نزدیک است.
وی در پایان با تاکید بر تبعیت از ولایت و مطیع امر ولایت بودن، تصریح کرد: باید با تبعیت از ولایت و با اتکا به توان داخلی به دنبال حل مشکلات باشیم.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.