گردشگری ظرفیت مهم بخش باروق میاندوآب/ بوم‌گردی توسعه می‌یابد
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
شناسه : 289486
5

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: بخش باروق به لحاظ قرار گرفتن در مناطق کوهستانی و همچنین از نظر بافتی که دارند، بهترین مکان برای توسعه صنعت بوم‌گردی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه شورای اداری بخش باروق میاندوآب با اشاره به موقعیت ویژه گردشگری این بخش، اظهار کرد: بیشتر روستاهای این بخش به لحاظ قرار گرفتن در مناطق کوهستانی و همچنین از نظر بافتی که دارند، بهترین مکان برای توسعه صنعت بوم‌گردی است.

سرپرست فرمانداری میاندوآب افزود: برگزاری تور عکاسی با موضوع گردشگری شهرستان و به ویژه بخش باروق با هماهنگی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و با دعوت از عکاسان مطرح را پیگیر هستیم تا زمینه برای تبدیل این بخش به قطب گردشگری با شناساندن آن فراهم شود.

وی گفت: همچنین آثار مستندساز میاندوآبی که حاصل زحمات چند ساله وی است، از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده و از این پس نیز دوباره پخش آنها را که جاذبه‌ها و آثار طبیعی باروق در آن گنجانده شده را پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: طبیعت این بخش که پذیرای گردشگران زیادی است می‌توان با اتخاذ تمهیداتی و فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگری،ضمن ارایه خدمات به گردشگران، به محل درآمد پایدار برای بخش و در نتیجه توسعه این بخش تبدیل شود.

شیرازه‌محبت با بیان اینکه توجه به بوم‌گردی به عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری است، گفت: توسعه زیرساخت‌ها در نقاط روستایی به مهاجرت معکوس منجر می‌شود که طبیعت  بکر و زیبای بخش باروق برای اجرای طرح‌های گردشگری ظرفیت بالقوه‌ای است که می توان از آن برای این مهم استفاده کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.